Sunday, November 30, 2014

Pin It

NangAntap

Lirik The Lover Killer - Hujung Dunia


LIRIK LAGU THE LOVER KILLER - HUJUNG DUNIA: Setiap senikata lirik lagu dan muzik video The Lover Killer - Hujung Dunia yang disediakan atau dipaparkan diblog ini adalah sekadar berkongsi infomasi serta tujuan rujukan sahaja. Segala lirik lagu dan muzik video The Lover Killer - Hujung Dunia adalah hakcipta/hakmilik dari pengarang,komposer,artis dan label@produksi musik yang berkenaan.

Segala sumber-sumber muzik video The Lover Killer - Hujung Dunia ini juga diperolehi dari YouTube. Sokonglah industri muzik nusantara dengan membeli produk original di pasaran atau memuat turun lagu/nada dering secara sah di internet. Nang Antap! Lirik Lagu Tok.

Audio: The Lover Killer - Hujung Dunia



Lirik Lagu: The Lover Killer - Hujung Dunia

verse
sekian lama aku mengharap cinta yang jauh aku kan menanti mu biar lama pun setelah lama aku mencari bintang beribu aku kan menunggumu dihujung dunia

chorus
katakanlah jika kau mengingatku dan jika ku mengingatmu ku tak pergi jauh rasakanlah perasaan dijiwaku dan katakanlah kepadaku kau mungkin kembali.

verse

percaya pada diriku bila mungkin ku menjauh resap di dalam jiwamu rasakan dijiwaku sejauh mana kamu menjauh dari hidupku aku kan menantimu di hujung dunia.

repeat verse


No comments:

Post a Comment